- Γ. Σεφέρη 2, Αγρίνιο
- (+30) 26410-74233
- (+30) 26410-74138
- secrsa@upatras.gr
- Οδηγός σπουδών
- Έντυπα
- Επικοινωνία
- Forum
Οι θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι οι κάτωθι:
1) Εισαγωγή στη διοίκηση και το μάρκετινγκ
2) Σκοποί και σπουδαιότητα της διοίκησης και του μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. Χαρακτηριστικά της παραγωγής αγροτικών προϊόντων
3) Λειτουργίες εμπορίας των αγροτικών προϊόντων όπως τυποποίηση, ταυτοποίηση, συσκευασία, και ετικέτα
4) Μεταποίηση, αποθήκευση, μεταφορές, προώθηση πωλήσεων, διαφήμιση αγροτικών προϊόντων
5) Ζήτηση και προσφορά αγροτικών προϊόντων
6) Εφοδιαστική (Logistics), μεταφορές, αποθήκευση, πληροφόρηση και έρευνα αγοράς
7) Κόστος και αποδοτικότητα εμπορίας αγροτικών προϊόντων
8) Ανάληψη κινδύνων εμπορίας – Χρηματοδότηση αγροτικών προϊόντων
9) Έρευνα στο μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων
10) Αποδοτικότητα μάρκετινγκ και στρατηγική εμπορίας
11) Συμπεριφορά καταναλωτών και καταναλωτισμός.
12) Συνεταιριστική εμπορία αγροτικών προϊόντων
13) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων.